cukierki-reklamowe-20465-sm.jpg

Cukierki reklamowe w centrach handlowych

Cukierki reklamowe
Cukierki reklamowe

Nie od dziś wiadomo, że duże galerie i centra handlowe wyparły z rynku liczne małe sklepy osiedlowe, kioski a nawet punkty usługowe. Powstając w obrębie wielkich osiedli szybko zyskały sympatię ich mieszkańców. Wielkopowierzchniowe obiekty handlowe dały się poznać jako miejsca nie tylko robienia zakupów, ale też spędzania w nich czasu wolnego. Oprócz punktów handlowych posiadały również liczne zakłady usługowe, pocztę, oddziały banków i oczywiście niezwykle atrakcyjne dla klientów punkty gastronomiczne i centra rozrywki.

Przewaga galerii handlowej nad małym sklepami

Możliwość spędzenia miło wolnego czasu w wielkiej galerii handlowej i przy okazji zrobienie zakupów, na pewno sprawiło, że duża część rodzimego społeczeństwa, szybko pokochała te wielkie obiekty. Skupiony w jednym miejscu sklepy odzieżowe, spożywcze, sportowe, kosmetyczne, wyposażenie domu i inne branże dały podstawę do sądzenia, że udając się w jedno miejsce można zaoszczędzić wiele cennego czasu. Gdy dodatkowo można go było uatrakcyjnić o możliwość zjedzenia posiłku i pójścia do kina w tym samym obiekcie, galerie handlowe stały się ulubionym miejscem spędzania wolnego czasu.

Na tej atrakcyjności galerii handlowych straciły niestety małe osiedlowe sklepy, butiki i niewielkie zakłady usługowe, których klienci szybko odchodzili do centrów handlowo – rozrywkowych. Od tego czasu upłynęło jednak już wiele lat i obecnie coraz więcej ludzi stara się wracać do tradycyjnych sklepów. Galerie zmuszone są więc do prowadzenia licznych działań marketingowych, by nie utracić swojej popularności i atrakcyjności. Często można w nich spotkać hostessy rozdające cukierki reklamowe lub balony dla dzieci, które mają znacznie ocieplić wizerunek galerii i zatrzymać klientów.

Promocja galerii handlowych

W działaniach marketingowych galerii handlowych wykorzystuje się nie tylko przytoczone wyżej balony i cukierki reklamowe. Często zarządcy galerii decydują się na znacznie bardziej agresywne formy reklamy. Jednoczą siły właścicieli sklepów znajdujących się w galerii i wspólnie organizują liczne atrakcje dla klientów. Przykładem takiej promocji jest organizowanie przedstawień świątecznych dla dzieci. W ich trakcie święty Mikołaj rozdaje dzieciom cukierki reklamowe galerii, a zatrudnieni animatorzy organizują dla dzieci liczne zabawy i konkursy. Tego rodzaju akcje promocyjne mają na celu przyciągnięcie do galerii więcej klientów.