Każda kampania reklamowa powinna mieć odpowiednie wsparcie. Wiadomo, że wszyscy lubią otrzymywać różne prezenty. Dlatego też w takiej sytuacji najlepiej sprawdzi się wsparcie w postaci gadżetów reklamowych. Co więcej, niektóre z nich rozdawane są klientom nie tylko w czasie trwania akcji promocyjnej. Dzięki temu przedsiębiorstwo i jego oferta są nieustannie promowane. Nie mniej jednak wszystko będzie zależało od tego jaki rodzaj gadżetu reklamowego wybierzemy, a także jak zostanie od do tego zadania przygotowany. Tutaj chodzi o kolory i nadruki umieszczone na nim.Jeśli będą to właśnie długopisy reklamowe, to możemy ingerować nie tylko w wygląd, ale również w kolor wkładu. Dlatego też jeden rodzaj gadżetu reklamowego może być dostępny w kilku wariantach. Rzecz jasna dobrze jest wybierać kolory wkładów długopisów takie, które są najczęściej wykorzystane. Zatem czarne oraz niebieskie zawsze będą cieszyły się największym zainteresowaniem. Można także wybrać zielony czy czerwony.
Najważniejsze jest jednak to, by długopisy reklamowe były atrakcyjne pod względem wizualnym. Chodzi tutaj o odpowiednie nadruki. Cały długopis może przybrać jakiś kolor lub być udekorowany grafiką. Najważniejsze jednak jest to, by nadruk reklamowy w takiej sytuacji był równie dobrze widoczny. Najczęściej ze względu na niewielką powierzchnię, gadżety te mają skromne nadruki. Można ograniczyć się jedynie do umieszczenia w takim miejscu nazwy lub logo reklamodawcy.
Jednym słowem Długopisy Reklamowe to dobry wybór zarówno jeśli chodzi o gadżety reklamowe wspierające akcje promocyjną, jak i jako drobne upominki dla klientów przez cały rok. Tego rodzaju produkty nie są zbyt kosztowne, dzięki czemu jak najbardziej można je właśnie w taki sposób wykorzystywać. Jeśli firma kojarzona jest z jednym konkretnym kolorem, to jak najbardziej należy to wykorzystać. Wtedy długopis właśnie w tym kolorze powinien występować, jeśli chodzi o jego zewnętrzną stronę. Choć jak ktoś chce, to i wkład długopisu może mieć taką barwę.