Ceramika reklamowa stała się wszechobecnym gadżetem funkcjonującym na polskim rynku od wielu już lat. Na przestrzeni tego okresu zmieniło się jednak jej wzornictwo, co skutecznie zostało wykorzystane przez specjalistów od szeroko pojętego zarządzania i marketingu. Współczesne kubki porcelanowe stanowią jeden z najbardziej atrakcyjnych gadżetów reklamowych, a ich produkcja rozszerzyła się o kolejne wzory i odmiany. Najbardziej popularne są tradycyjne kubki reklamowe, kubki ze śmiesznymi nadrukami, eleganckie filiżanki do kawy, a także ekskluzywne serwisy.
Co zrobić, by ceramika reklamowa znalazła się na stole klienta
Aby ceramika reklamowa okazała się wyjątkowo przydatna i dzięki temu pożądana przez potencjalnego klienta, musi spełniać jego oczekiwania względem estetyki i wzornictwa. Nie można więc zwracać wyłącznie uwagę na nadruk reklamowy, ale jednocześnie dbać o jej atrakcyjne wzornictwo i odpowiednią dekorację.
Wzorcowe kubki z nadrukiem reklamowym powinny być również nawiązujące tematyką do profilu firmy, której są reklamą.
Kubki z nadrukiem reklamowym
Jak wyżej wspomniano, kubki ceramiczne są bardzo często wykorzystywane do promowania działalności wielu firm. Istnieje dowolność ich zdobienia, dzięki czemu są idealnym materiałem marketingowym. Bez nich nie może się obejść żadna profesjonalna kampania reklamowa, a także żaden udział w branżowych targach handlowych.
Ceramika reklamowa jako pomysł na prezent
Nie tylko kubki z nadrukiem reklamowym, ale również inne rodzaje porcelanowych produktów stanowią wdzięczny materiał na wyjątkowy prezent. Począwszy od opisywanych wyżej kubków, aż po bogato dekorowane, ekskluzywne serwisy do kawy, galanteria porcelanowa jest wykorzystywana jako pomysł na prezent. Funkcjonuje doskonale w relacjach prywatnych, jak i w kontaktach biznesowych (w formie prezentów reklamowych).
W ostatnich latach szczególnie modne są zwykłe porcelanowe kubki ze śmiesznymi nadrukami, imionami, lub śmiesznymi obrazkami. Są one wyjątkowo pożądane przez dzieci i młodzież.