Jakie formy reklamy są najbardziej skuteczne? Wszystko zależy od tego, co chcesz promować. Musisz także wybrać grupę docelową, do której będą kierowane działania promocyjne. Typ reklamy zależy także od miejsca, w którym się ona ukaże. Inne sposoby są skuteczne w przypadku reklam prasowych, inne dla materiałów radiowych lub telewizyjnych, a jeszcze inne dla promocji marki w Internecie. Możesz także wybrać dodatkowy nośnik reklamy w postaci darmowych upominków dla klientów firmy. Takie działania przyciągają uwagę klientów, którzy chętnie korzystają z darmowych gadżetów.
Promocja miasta wśród turystów
Wiele mniejszych miejscowości w Polsce nie cieszy się zbyt dużym zainteresowaniem ze strony turystów. Także lokalni mieszkańcy nie czują się zobowiązani do promocji swojego miasta. Warto to zmienić. W tym celu wystarczy zamówić odpowiednie materiały i gadżety, które pomogą wypromować daną miejscowość. W tym przypadku sprawdzą się na przykład kubki z nadrukiem nazwy miasta. Innym skutecznym sposobem jest częstowanie turystów przysmakami z lokalnej kuchni.
Promocja wydarzenia kulturalnego
Każde wydarzenie kulturalne potrzebuje dobrej reklamy w mediach. Ogłoszenia, spoty reklamowe oraz ulotki to tylko nieliczne ze sposobów na promocję. Można także rozdawać przechodniom gadżety związane z charakterem danego wydarzenia. Jeśli taki typ prezentów jest zbyt drogi i budżet imprezy nie pozwala na ich zakup, warto pomyśleć o tańszych zamiennikach. Mogą to być kubki z nadrukiem lub balony z napisem, które będą promować konkretne wydarzenie.
Promocja firmy
Dobrym pomysłem na promocję firmy jest rozdawanie potencjalnym klientom firmowych upominków. Idealnym miejscem na reklamę marki są przede wszystkim pikniki rodzinne oraz imprezy kulturalne, które odbywają się w mieście. Prezentami dla klientów mogą być kubki z nadrukiem nazwy marki lub też słodycze w opakowaniach z logo firmy. Lizaki oraz cukierki to jedne z najtańszych typu słodyczy, które można zamówić. Ta forma reklamy przypadnie do gustu oczywiście przede wszystkim dzieciom.