slodycze-reklamowe-56233-sm.jpg

Słodycze reklamowe w formie wafelków

Słodycze reklamowe
Słodycze reklamowe

Oblane czekoladą wafelki to słodkości, które od wielu lat cieszą się niesłabnącą popularnością. Doskonałym przykładem mogą być, kultowe już, prince polo, którymi niezwykle chętnie zajadano się w czasach PRL-u. Produkowało je większość lokalnych zakładów, co przekładało się na dużą ich dostępność. Wafelki te często wykorzystywane były także podczas przygotowywania domowej roboty ciast. Co jeszcze warto wiedzieć na temat tych słodkości? Jaka jest ich historia? Szereg przydatnych informacji na temat wafelków prince polo – poniżej. Słodycze reklamowe, jakimi są prince polo produkowane są w naszym kraju od 1955 roku. Ich debiut miał miejsce w zlokalizowanych w Cieszynie zakładach OLZA ZA. Produkt ten składa się z czterech warstw wafla połączonych ze sobą słodkim kremem. Całość oblana jest czekoladą. Wyrób do dziś wytwarzany jest w niezmienionej formie i cieszy się ogromną popularnością wśród wielu osób, bez względu na wiek. Istnieje dużo różnych wariacji na temat klasycznej wersji tego wafelka. Do wyboru jest między innymi jego wersja orzechowa czy mleczna.

Co ciekawe, te słodycze reklamowe dostępne są nie tylko w naszym kraju. Pod zmienionymi nazwami dostępne są one także na Ukrainie, Czechach, Słowacji, Węgrzech, Litwie, Malcie, a nawet Islandii. Jak prince polo znalazło się w ostatnim z wymienionych krajów? Związane jest to z faktem, iż w XX wieku Polska importowała z Islandii śledzie, a Islandczycy – omawiane wafelki. Jak pokazują statystyki, każdego roku mieszkańcy tamtego kraju spożywają nawet pół kilograma prince polo.

Słodycze reklamowe o nazwie prince polo na Islandii największą popularnością cieszyły się w 1970 roku, kiedy to na jednego mieszkańca tego kraju przypadał 1 kilogram wafelków rocznie. Tego typu słodkości doskonale sprawdzają się roli nośnika reklamy. Na ich opakowaniu umieścić można logo marki, jej slogan reklamowy, ciekawą grafikę czy dane teleadresowe. Kluczowe jest tutaj, aby taki nadruk był w pełni czytelny i odpowiednio skomponowany. Nie bez znaczenia jest tutaj również jego kolorystyka.