Reklamowy – gorszy, zły, nijaki. Byle jaki, zrobiony tylko w celu promocji. Nie jest dobry, nie jest wart uwagi. Jest po prostu czymś powstałym w określonym celu. Nie z myślą o kliencie, ale o firmie. Czy aby na pewno tak jest? Przecież istnieje bardzo wiele gadżetów reklamowych, które wcale nie są w niczym gorsze od ich płatnych odpowiedników. Może więc warto jest się zastanowić, czy nie traktuje się ich zgodnie z nierealnymi uprzedzeniami? Może warto przemyśleć, czy jeśli jest się osobą odpowiedzialną za promocję firmy nie chce się jej promować w sposób ciekawy i wartościowy dla klienta?Odzież reklamowa to rzecz, która daje największe pole do popisu. Jeśli chcemy zaoferować naszemu klientowi coś, co na pewno będzie wartościowym produktem nie zaś odpadem sprawnie działającego marketingu, warto się nieco orientować w trendach. Nie musimy być stylistami ani specjalistami od mody ale podstawowa wiedza z pewnością się przyda.
Nie warto zamykać się na wiedzę, która niosą ze sobą kolorowe magazyny. Jeśli odzież reklamowa wpisze się w trendy to można być pewnym, że klienci chętnie na nią zwrócą uwagę. Wybiorą odzież, która może być noszona każdego dnia. Jeśli nie będzie stanowiła elementu, którego trzeba się wstydzić, każdy chętnie po nią sięgnie. I będzie bardzo wdzięcznym za dane mu przez firmę gratisy. Jeśli jednak nie chce się paść ofiarą trendów, co zrobić?
Przede wszystkim zainwestować w taką odzież, która przydaje się zawsze. Nieśmiertelne podkoszulki? A może bluzy czy inne tego typu elementy? Z pewnością spodobają się absolutnie każdemu klientowi. Bo nawet jeśli nie są to ubrania na ważne wyjścia, to są to ubrania, które każdemu się przydadzą. Jeśli więc chcemy by klient docenił nasz gest, niech odzież reklamowa będzie dla niego wartościowa i przydatna w życiu codziennym.
Czerpiąc inspiracje i szukając rozwiązania dobrego jednocześnie dla nas i dla klienta, nie warto się zamykać na trendy i modę. Zyskamy na tym wszyscy – zarówno my, jak i nasi klienci.